A regisztrációval elfogadod a Felhasználási feltételeket.

Menü
Martion Szerepjáték - valósidejű, fantasy alternatív jelenben játszódó fórumos szerepjáték

Útmutató a Martion Szerepjátékhoz
Jegyzetek

Maddox Quinn

 
Beosztása: Bájitalmester
Nem: Férfi
Életkor: 45 (születésnap: március 20.)
Testalkat: Az átlagnál magasabb a maga 191-ével, azonban egyebek tekintetében teljesen átlagos.
Vonások: Széles áll, szögletes arcforma, markáns orr, széles, vékony ajkak összetéveszthetetlen kombinációja.
Szem: Apró, távol ülő, halványkék szemek, amikben valamiféle csendes őrület lakozik.
Haj: Rövid, vöröses színezetű mindig kissé kócos.
Általános öltözet
Nincs egy meghatározható stílusa, de az biztos, hogy nem látod élénk, rikító holmikban, főként a sötét színek pártját fogja.
Első benyomás, kisugárzás
Kétségtelen, hogy vámpír. Olyasfajta, akitől jobb méternyi vagy inkább több méternyi távolságban maradni. Nyugodt, hűvös tekintet, bizalomgerjesztőnek egyáltalán nem mondható csillogás a szemeiben. Keveset beszél, megválogatja a szavait, mosolyogni pedig annál is ritkábban látni. Nem is olyan nagy baj.

Leírás


A Quinn ikrek


Aengus Quinn öröksége


1467, Írország. Aengus Quinn, a vagyonos városi elöljáró beleszeret egy fiatal, közrendű nőbe, és nem habozik sokat, feleségül veszi. A férfi hithű keresztény, s bár eltekint a feleség nem túl magas rangjától, nem ismeri a titkot, az igazi örökséget, amit a nő hordoz. A családban generációról generációra a nők varázstehetséget örökölnek.
Egy évvel később, 1468-ban két gyermek is érkezik egyszerre, egy lány és egy fiú a családba. Alig két évbe telik, míg az anya számára nyilvánvalóvá válik, hogy mindkét gyermeke varázstehetséggel rendelkezik. Ez a tény érthető módon megrémiszti, de nem esik kétségbe teljesen. A tudását igyekszik átadni gyermekeinek, amennyire csak képes erre, segít nekik koordában és legfőkébb titokban tartani a képességeiket.
Csupán öt évesek, mikor az apa mágiagyakorlás közben éri a családját. A boszorkányok sorsa egyértelmű ebben az időben, máglyára küldi a feleségét, a két gyereket pedig arra kényszeríti, hogy végignézzék. A nő vízmágus lévén komoly tűzfóbiával küzd, képtelen kimenteni magát a lángok közül. Az apa könyörtelen arccal figyeli, majd közli velük, hogy kineveli belőlük az Ördög tanításait és a boszorkányság csíráját is kiirtja, különben követik anyjukat a tűzhalálba.
Válogatott módszerekkel igyekszik betartani az ígéretét. A pincébe zárja gyermekeit, ép eszük határáig kínozza őket, mint megtisztítási szertartás. 14 évesek, mikor sikerül eltépniük a fogvatartó láncokat, és együttes erővel megölik az apjukat.


Dermot Moor leckéje


A fiú és a lány nagy szerencséjére csak néhány nap kell hozzá, hogy egy auralátó mágusba botoljanak, aki az akkori viszonylatoknak megfelelő iskolába ülteti őket. Négy év múltán egy mesterember keze alá kerülnek, Dermot Moor bájital készítőhöz. Különösen nagy tehetséget mutatnak a főzetek készítése és továbbgondolása irányában, hamar beletanulnak az ottani életbe.
Két év múltán azonban a férfi kitüntetett figyelmével tiszteli meg a lányt. Hamarosan annyira felbátorodik, hogy tulajdonának tekinti őt, megpróbálja erőszakkal maga alá gyűrni. A fiú lép közbe, leüti a mesterét. Ő és a testvére gondoskodnak róla, hogy lassú, fájdalmas halált haljon saját bájitalainak hatásától. Önkezűségnek állítják be Moor halálát, majd a vevőit ők veszik át, ahogyan az üzletét is. Évek telnek el, a tudásuk fejlődik, a főzeteik erősödnek és egyediesednek. Eljutnak arra a pontra, ahol emberi alanyokon végeznek kísérleteket az italaikkal. Általában olyanokon, akiknek a hiánya nem tűnik fel a város lakóinak. Azonban a tudás még túl kevés, új forrás után kell nézni.


A Quinn ikrek halála


Az új útirány Dublin, a főváros. Újra a tanulásé a főszerep, ezúttal a természetben, a növényeket és élővilágot megismerve. A velük született varázstehetségük ekkor bontakozik ki igazán, kiemelkedően teljesítenek, az erejük csak duzzad. Mikor mindent elsajátítanak, amit itt lehetséges, útnak indulnak a világban. Eldugott falvak, elvadult törzsek mágiáját tanulmányozzák, nyers erőket hajtanak uralmuk alá.
A kísérleteket képtelenek abbahagyni, így tanulnak a legtöbbet. Ám nem mindig a megfelelő alanyt sikerül kiválasztaniuk. Egy vámpír. Képtelenség ellenállni a kísértésnek, hogy újfajta alanyon próbálkozzanak. Azonban ezúttal van, aki rajtuk keresse az eltűntet. A halál váratlanul, fájdalmasan éri őket.


Prizmatech


Az 1714-ben alapított, ír gyökerekkel rendelkező cég a korai, csupán bájitalokkal foglalkozó alapkoncepcióból mára innovatív, piacvezető céggé nőtte ki magát. Bájitalkristályosítási módszereik illetve fejlett energiakutatási tevékenységük az egyik legdinamikusabban fejlődő vállalattá emelte őket az elmúlt évszázad során. Hozzájuk köthető a manaburn néven elhíresült Serkentő főzet, amely meghozta számukra az átütő sikert a nemzetközi fórumokon is.

Aktuális állapot:

Egyéb információk:
Regisztráció időpontja: 2014.10.14. 20:41:22

Üzenet küldése